donderdag 10 november 2011

Marco Borsato!


Op 14 mei hebben we 6 kaartjes gekocht voor een optreden van Marco Borsato in Vredenburg Utrecht. Raar, toen wist ik natuurlijk nog niet wat er aan de hand was terwijl ik er al wel mee rond liep. We zijn in 2008 in het Gelredome bij de show "Rood" geweest, en wilden dit feestje nog een keertje met elkaar meemaken. Vorige week twijfelde ik of ik het wel zou doen. Luister naar je lichaam heeft de hematoloog gezegd, maar ga niet over de top. Donderdag rustig aan gedaan en het besluit genomen om toch te gaan, maar dan met twee auto's zodat Marjolein en ik terug kunnen als het niet gaat. Best wel spannend. We hebben een staanplaats en zien een prima concert van Marco. Hij is echt goed! Knap dat hij zo snel na zijn operatie terug is. Echt een leuke goede zanger, prima band en wat is het genieten zo. Gevoelige liedjes die tekstueel toch wel in een ander daglicht komen te staan. Afscheid nemen bestaat niet. Tja laten we dat dan ook maar niet doen.


Na de pauze voel ik me minder. Begin te zweten en wil naar buiten. Oeps vergeten dat we daarvoor de lange trap op moeten lopen en traplopen kost me zo ontzettend veel moeite. Halverwege moet ik buiten adem gaan zitten en wordt het even zwart voor mijn ogen. Marjolein en de bewaking helpen me naar de foyer.  Na een glas water gaat het weer en zien we de show vanaf 2 zitplaatsen achterin de zaal. Echt wel genoten, maar dit was duidelijk "over de top".  Accepteren maar en voortaan rustiger aan doen.
Hoop op een derde concert als ik weer beter ben ;-)