woensdag 11 januari 2012

Yes, een donor gevonden!

Vandaag met de post een brief van het UMCU met de bevestiging dat er een donor is gevonden!
De transplantatie zal in februari plaatsvinden. Het einde van het wachten komt in zicht :-)


Binnenkort krijg ik een brief met een aantal poliklinische afspraken ter voorbereiding van de stamceltransplantatie. Het zal dan wel gaan om longfoto's, ECG, bloedonderzoek en in ieder geval nog een beenmergpunctie. De laatste om te bepalen of er leukemiecellen in mijn beenmerg zitten. In dat geval krijg ik zware chemo's, anders middelmatige.


Joepie, IT GAET OAN!

6 opmerkingen:

  1. Ha Dolf. Wij volgen je op deze blog en leven met je mee.We willen je feliciteren met deze donor. Heel veel sterkte toegewenst met de komende onderzoeken en behandelingen.

    Groeten van Jan en Bep, William

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig nieuws Dolf, het wachten dat beloond wordt. Dan ga je weer een spannende en zware periode tegemoet. Ik wens je daar veel succes en sterkte bij!

    Groet,
    Jaco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Dolf, Net jouw laatste verhaal gelezen. Ik blijf je volgen! Veel succes, kracht en sterkte de komende periode!

    Warme groet, Judith Ruijs (Reos)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Dolf!
    Wat een ontzettend goed nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen! Heel veel sterkte met alle behandelingen!

    Groet, Femke Mastboom (REOS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Dolf! Ontzettend goed nieuws zeg, dat er een donor is gevonden, ik ben heel erg blij voor je! Succes met de komende onderzoeken en alles eromheen. Hartelijke groeten, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen