donderdag 26 januari 2012

It giet oan!

Om maar in winterse termen te blijven, it giet oan!

Vanmiddag de transplantatiecoördinator van het UMCU aan de lijn gehad en de bevestiging gekregen dat de transplantatie op de 23e februari plaats zal vinden. De opname is op de 13e februari en de 10 dagen er tussen zullen voornamelijk worden gebruikt om mijn oude beenmerg af te breken door middel van chemo's en om te starten met de juiste medicijnen tegen afstoting en ontstekingen. Het schema, waarin per dag staat wat er gaat gebeuren en welke medicatie er toegediend gaat worden, heb ik al gekregen. Ik zal hier later wel iets over schrijven.

Fijn dat alle lichten nu op groen staan en de behandeling kan starten. Dan kan ik daarna gelukkig beginnen met het opbouwen van een leven met nieuw beenmerg. Maandag over 2 weken is het zover :-)
Dankzij de rust (die ik toch veel hou), ben ik de afgelopen maanden goed doorgekomen en ga ik met een redelijke conditie beginnen aan de zware behandelingen.
Ik ben er helemaal klaar voor!


5 opmerkingen:

  1. Dolf, Héél veel sterkte en héél veel succes!!!

    Franci Wouters

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dolf! Top dat het op schema en naar verwachting gaat verlopen nu. Ik weet dat er klaar voor bent en spreek je binnenkort weer!
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top dat er nu definitief groen licht is Dolf!
    Wel een spannende tijd, maar ook met vooruitzichten en dat is de hoofdzaak!!
    Nu voorbereiden en toeleven naar die waarschijnlijk zware periode! Sterkte en succes<3
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOI DOLF, WAT GEWELDIG DAT ER EEN DONOR GEVONDEN IS, HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES DE KOMENDE TIJD
    HENNIE EN THED

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Dolfje!

    super dat er een donor is. Het weten dat je aan de slag kunt gaan, past ook beter bij je karakter, dan het maar afwachten.
    Het zal een zwaar traject zijn maar alles beter dan afwachten, toch? We denken aan je hoor. Groeten aan je gezin want zij hebben het vast ook niet makkelijk; alle aandacht naar jou en zij "aan de zijlijn".
    Doei, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen