vrijdag 11 juli 2014

Dag 7 hematologie/blog minder frequent


Stap voor stap, langzaam maar zeker

Dolf gaat vooruit, stapje voor stapje, langzaam maar zeker!!!!!!!!!

Vandaag heeft hij voor het eerst in ruim 2 maanden tijd in de rolstoel gezeten en heeft daarmee een ritje gemaakt.

Door de gang over de afdeling, met de lift naar beneden, langs de winkeltjes, door de draaideur en even naar buiten...
"Wat heerlijk, die frisse lucht, wat fijn dat mijn wereld weer wat groter kan worden.",  aldus Dolf.

Een hele onderneming, maar drie dubbel dwars de moeite waard!!


Bijhouden blog

Sinds de opname op 1 april heb ik dagelijks Dolf's blog bijgehouden. Uit de reacties weet ik, dat dit  gewaardeerd werd. Dolf is nu aan het herstellen. We hopen op een blijvende, stijgende lijn.

Dit lijkt me een goed moment om te beslissen, dat ik niet meer dagelijks het blog ga bijhouden. Ik zal er naar streven iedere maandag een verslag van de voorgaande week op het blog te plaatsen. Uiteraard zal ik, bij belangrijk nieuws, dit meteen posten.

Geen spontaan bezoek

Blijft nog steeds mijn verzoek van kracht om ons niet te bellen en niet onverwachts op bezoek te komen (vooral niet bij Dolf in het UMC). We hebben alle energie nodig om deze weg te kunnen afleggen.
We zijn er nog lang niet, al gaan we de goede kant op.
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten