donderdag 2 april 2015

Opgenomen met virus in Umcu, wel 100% donorcellen!

Ziekenhuis opname

Het is precies een jaar geleden dat ik met spoed ben opgenomen ivm de acute leukemie. De laatste weken gaat het niet goed, want ik ben zo ontzettend moe. Gisternacht kwam daar koorts bij (39.5) en een hartritmestoornis. Gisterochtend heb ik het ziekenhuis gebeld. Kom maar langs en laat bloedprikken en een longfoto en ecg maken. Ik blijk een luchtweginfectie te hebben. Kreeg een recept voor antibiotica waar ik gelijk mee moest beginnen.

Vanmorgen een controle afspraak. Wat een slechte nacht. Koorts liep op naar 40.2, en ik voelde me net zo beroerd als een jaar geleden met die AML. We besluiten dat ik word opgenomen. Nierwaarden zijn niet goed, te weinig vocht en het vermoeden van een virus infectie. Daarom lopen ze hier nu met beschermende kleding en mondkapjes voor. Heb via het infuus 3 liter vocht en antibiotica gekregen. 

100% donorcellen!

Vanmorgen hebben we de uitslag gekregen van mijn beenmerg. Komt het oude beenmerg 
( en daarmee de AML) terug? Nee! Dat is natuurlijk het beste nieuws wat we konden krijgen. 100% donor cellen. Wel balen dat ik voor de tweede keer achter elkaar mijn verjaardag in het ziekenhuis moet vieren. Maar ik ben zo blij dat ik nu in het Umcu lig. Thuis was gewoon eng, zo beroerd was ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten