woensdag 21 september 2011

Werkoverdracht, uitslag CT en de botboring ondergaan


Om 10 uur in Leiden afgesproken om zaken voor de overdracht door te spreken. De mensen waar ik veel mee samenwerk zijn geschrokken van de boodschap. Heb ze weer bijgepraat.
Bij de overdracht pakken we eerst de korte termijn punten op. De vergadering van donderdag waar ik niet bij zal zijn.  
Vandaag gesprek bij de internist gehad om de uitslag van de CT van maandag te bespreken.
Op mijn milt na, die is vergroot maar dat wisten we, zag alles er goed uit.
Ook mijn lymfeklieren en overige organen dus. Best wel gunstig, geen tumoren.
Besloten tot nieuw bloedonderzoek, maar dan op bijzondere zaken (bijvoorbeeld loodvergiftiging ???)  en ook weer mijn Hb.
Als het Hb morgen te laag is dan word ik opgenomen en krijg dan medicijnen en/of bloedtransfusie. Ik verwacht het echter niet, voel me niet slechter dan hiervoor. Ben gewoon moe en heb weinig energie en kan me niet goed concentreren. 


Daarna aan het einde van de middag een botboring gehad. Op de verdoving na deed dat niet zoveel pijn.
Uitslag duurt 7-10 dagen en de volgende afspraak met de internist is gemaakt op maandag 3 oktober.


Omdat ik bezig ben met het overdragen van mijn werk (wat is dat moeilijk zeg) is het voor mij van belang te weten of ik 1 week, 1 maand of 1 jaar uitval.
Daarop gaf de internist aan dat ik voorlopig zeker uit moet gaan van 1 maand. Definitief wordt dit natuurlijk als we weten wat de oorzaak is van het versneld afbreken van mijn bloed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten