zaterdag 10 september 2011

Voorlopig de laatste voetbalwedstrijd



Besloten dat ik vandaag voorlopig mijn laatste wedstrijd voetbal voor het veteranen elftal waar ik al heel lang in speel. Ik kan door te weinig lucht niet voetballen, maar omdat de keeper ontbreekt kan ik gelukkig op doel. Tijdens het inschieten moeten we soms stoppen omdat ik buiten adem ben. De wedstrijd verloopt echt goed. We komen met geluk op 1-0 en ik heb een aantal prachtige reddingen (volgens mijn medespelers hoor!). In de 2e helft komen we fors onder druk te staan en ik hou het amper vol door gebrek aan lucht. Gelukkig geeft een van mijn medespelers aan “neem ffe rust”. Na een duik op de bal doe ik net of mijn vinger is geknakt en krijg 5 min rust, water, wonder spons, je kent het wel. We winnen met 1-0. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten