donderdag 15 september 2011

Werk


Zit ik dan op mijn werk in Leiden. Het begint tot me door te dringen dat dit wel lang kan gaan duren. Moet vandaag nog wel een uitnodiging en verslag versturen voor een overleg van 22-9. Kost me veel moeite omdat ik me erg slecht kan concentreren. Niet omdat ik me zorgen maak, maar omdat ik zo weinig energie heb. Voorzitter van deze vergadering gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is. Mijn collega en zij moeten de vergadering maar leiden. Mijn agenda doorgenomen en een aantal telefoontjes gepleegd om afspraken af te zeggen. Ik moet nu voor mezelf kiezen. Wel raar als je altijd heel veel tijd en energie in je werk hebt gestoken. Mijn collega geniet nog van een welverdiende vakantie. Besloten om hem verder te laten genieten en pas te bellen wat er aan de hand is als ze terug zijn.
Balen, we waren net zo lekker bezig om onze bijdrage aan de zorg te leveren. Nu doe ik het ook maar wel op een andere manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten